4.12.11

Turquoise Leopard









החצאית המדליקה הזו בטורקיז טיפה מבריק היא אחת מהקניות המוצלחות שלי באיביי. יש לי אותה בכמה צבעים והיא פשוט מדהימה בכל מני שילובים, לכל עונה. 
קשה לדמיין שהפריט הכל כך שימושי הזה עולה רק 7 דולר כולל ממשלוח!!!!
היום השמש חייכה אלי בבוקר, קיבלתי את החולצה בהדפס מנומר של River Island שחיכיתי לה בכליון עיניים, יחד עם הגרביונים בצבע כחול כהה ונעלי הלאופרס המושלמות, הכל נפל במקום ונוצר האאוטפיט המושלם לסופ"ש של פינוקים אצל ההורים :)

This cool torquoise skirt is one of my best eBay purchases. I got it in different colors and its perfect in so many different combinations, for every season. Its hard to believe it costs only 7 dollars, including shipping!!! 
Today the sun smiled at me, I recieved this River Island leopard sweater and along with these navy tights and perfect laofers it all fell into place and the perfect outfit for a the weekend was created :)



מצאתי ברשת:

תראו את הפרחוניות המושלמת הזו. הגוונים העדינים, הפנינים הורדרדים, התיק המושלם שמשתלב כל כך יפה עם הסריג שלה, נעלי העקב בגוון ניוד שמשתלבים כ"כ יפה עם כל הגוונים של האאוטפיט. בקיצור - חגיגה של פרחים.

Found Online:

Look at this perfect flower celebration. The soft colors, the perfect bag that fits so well to her sweater, the nuse heels. Perfect!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה