19.11.11

Nails

טוב, אז החלטתי לשתף אתכן באוסף הלקים הבהחלט מוגזם שלי.
כמו כל דבר אצלי, זה התחיל כתחביב והפך להתמכרות..

מבחינתי, ציפורניים בלי לק, זה לא עובר. לק זה כמו תכשיט, כמו אביזר. הוא יכול לתת טוויסט לאאוטפיט, להתמזג איתה או אפילו להרוס אותה.

כמו בבגדים, גם כאן יש לי העדפה לצבעים הפחות שגרתיים, היותר נועזים ומעניינים. כמובן שיש לי גם לקים בצבעים
קלאסיים, לימים הרגועים יותר... :)

ולחלק האמנותי:

נתחיל מהשקופים שיש להם כמובן תפקיד.
יש את לק הבסיס שרצוי לשים מתחת ללק הצבעוני כדי לשמור על הציפורן (אני מודה שלרוב אני לא עושה את זה...)
ויש את הלק המייבש. הלק ששמים מעל הלק הצבעוני כדי לייבש ולשמור עליו לאורך זמן ממושך יותר. על זה אני ממש מקפידה.




ונעבור לצבעים:



הכתומים:

יכולים לשמש כטוויסט לאאוטפיט בצעים קרים (כחולים למשל) או לזרום עם כל אאוטפיט
בצבעים חמים יותר - חומים, שמנת וכו'. 



האדומים:

קלאסי ומתאים לכל אאוטפיט. צבעוני, שחור, לבן, אפור. הכל הולך עם לק אדום.
כך שמי שרוצה ציפורניים צבעוניות ומפחדת להעיז עם צבעים "משוגעים", יכולה
בשקט למרוח לק אדום.



הורודים:

הגרסה המעט יותר נועזת של האדומים. הורודים ברובם גם מתאימים לרוב האאוטפיטים.
אני בד"כ מעדיפה אותם באביב-קיץ. פחות בחורף.
אלא אם נכנסת לדיכאון חורפי, אין כמו ורוד כדי לרומם את מצב הרוח באופו מיידי :)





הכחולים:

מטבעם, מנוגדים לכתומים. לכן ישמשו כטוויסט לאאוטפיטים בצבעים חמים (חומים, כתומים וכו')
או יתמזגו בצורה מושלמת עם אאוטפיטים קרים. (כחולים למיניהם).



הירוקים:

הירוק הולך מצוין כטוויסט לאאוטפיטים בגוונים של ורוד וסגול, מעצם היותו הצבע המנוגד.




שחורים ואפורים:

מתאימים ללוקים קודרים יותר. מבחינת צבעים, לקים אלה יתאימו לכל צבע של אאוטפיט.
לדעתי יותר מתאימים לערב / למזג אויר קודר ואפרורי.


סגולים:

יילכו מצוין עם לוק שיש בו מוטיב של ירוק, מעצם היותם הצבעים המנוגדים לירוק.
דוגמא ללוק מנצח לחורף:
ג'ינס, חולצה מכופתרת בצבע לבן, עליה סריג בצבע ירוק בקבוק, מעל זורקים צעיף עם מוטיבים של סגלגל ומקנחים
עם לק סגול מדליק.


החומים:

לק מנצח לסתיו-חורף. מתאים כטוויסט ללוק בצבעים קרים או כמשלים ללוקים חורפיים בצבעים חמים.



המנצנצים:

את המנצנצים אני לא מורחת בד"כ כלק בפני עצמו אלא כשכבה נוספת על לק בצבע אחיד, או
כקישוט.
הנה רעיון שניתן לעשות עם לק מנצנץ, לדעתי זה פשוט מושלם:


מקווה שעניינתי ועזרתי למתלבטות. אל תפחדו להעיז ולנסות למרוח לקים בצבעים פחות שגרתיים. ותזכרו - לק זה ממש כמו תכשיט.

This is a post about my nail polish collection. In my opinion, nail polish is just like  jewelry or accessories. It can give a wonderful twist to your outfit, or complete it, as you chose.
I personaly prefer unconvensional colors, just like I do with my clothes.
But ofcourse I also have more calm calssic colors for when Im in a less crazy mood :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה